Tiedote: The Gambit juhlistaa uutta vuosikymmentään urban soul-artistina

The Gambit logo

Vuonna 2005 itsenäisesti julkaistulla englanninkielisellä soolodebyytillään suoraan Suomen singlelistan top 10 myydyimmän kappaleen joukkoon sijoittunut urban soul-artisti The Gambit juhlistaa uutta alkanutta vuosikymmentään artistina uuden, omaelämäkerrallisen materiaalin ohella myös uudella logolla, joka kotkan muodossa symboloi sielua, näkemystä ja voimaa – eli kaikkea sitä, mitä kuluneet vuodet ovat pitkän linjan artistille tuoneet.

The Gambit kertoo logon merkityksestä seuraavasti: “Uusi logo symboloi sitä, mitä olen tänään. Lisäksi se toimii myös lupauksena tulevasta, juhlistaen siten alkanutta uutta aikakautta ja vuosikymmentä artistiurallani”.

Lähtölaukaus The Gambitin uudelle vuosikymmenelle saatiin 2015 loppupuolella julkaistun, sydämellisen vastaanoton saavuttaneen Love Thang-singlen avulla. Kappaleen upeissa maisemissa kuvattu elokuvallinen musiikkivideo herätti kansainvälisyydellään yleisön kiinnostuksen ja synnytti keskustelua The Gambitin urban soul-musiikin ympärille.

Katso Love Thang -musiikkivideo:

The Gambitin tuorein single Walk of Life sekä singlen musiikkivideo julkaistiin helmikuussa. The Gambit tekee julkaisun tiimoilta yhteistyötä SOS-lapsikylän kanssa tarkoituksenaan ylläpitää ja nostattaa toivoa elämänkoulussaan kovia kokeneille sekä tehdä tunnetuksi SOS-lapsikylän tuottamaa KOKO-hanketta, joka tarjoaa kouluille tehokkaan työvälineen oppilaan tukemiseen.

Katso Walk of Life musiikkivideo:

Kuuntele Walk of Life -single Spotifyssa: